unireal-praha.cz

Účetnictví

V rámci naší společnosti nabízíme společenstvím vlastníků, bytovým družstvům, fyzickým osobám či společnostem s ručením omezeným komplexní účetní a poradenské služby:

  • Pro bytová družstva
  • Pro fyzické osoby
  • Pro s.r.o.
  • Pro SVJ

Pro bytová družstva – právnické osoby

  1. zadání družstevníka v bytovém družstvu do databáze
  2. výpočet záloh na služby – kalkulováno na základě předchozích nákladů
  3. zpracování jednotlivých položek bankovních výpisů
  4. upomínky dlužníků
  5. příprava podkladů pro eventuální soudní spor
  6. zpracování vyúčtování služeb za kalendářní rok včetně distribuce všem družstevníkům bytového družstva
  7. zajištění výplaty přeplatků z vyúčtování služeb
  8. kontrola úhrad vyúčtování služeb včetně zaslání upomínek v případě nezaplacení
  9. výpočty nových příspěvků do fondu oprav, včetně záloh na služby – kalkulováno na základě předchozích nákladů
  10. výpočty – doporučení tržních nájmů dle aktuální cenové hladiny a posouzení stavu bytu v případě, že BD pronajímá ve svém domě volné bytové nebo nebytové jednotky
  11. evidence a zaúčtování přijatých faktur
  12. evidence a zaúčtování vydaných faktur
  13. evidence a zaúčtování pokladních dokladů
  14. evidence a výběr příspěvků do fondu oprav a záloh na služby
  15. zpracování roční účetní závěrky
  16. zpracování daňového přiznání včetně podání na příslušný FÚ a elektronického zaslání na Obchodní rejstřík
  17. přehledy stavu čerpání fondu oprav
  18. komunikace s úřady na základě požadavku bytového družstva

Pro majitele nemovitostí – fyzické osoby

  1. zadávání nájemníků do databáze
  2. výpočet záloh na služby – kalkulováno na základě předchozích nákladů
  3. zpracování jednotlivých položek bankovních výpisů
  4. upomínky dlužníků
  5. příprava podkladů pro eventuální soudní spor
  6. zpracování vyúčtování služeb za kalendářní rok včetně distribuce všem nájemníkům
  7. zajištění výplaty přeplatků z vyúčtování služeb
  8. kontrola úhrad vyúčtování služeb včetně zaslání upomínek v případě nezaplacení
  9. výpočty – doporučení tržních nájmů dle aktuální cenové hladiny a posouzení stavu bytu včetně případného zajištění pronájmu
  10. evidence a zaúčtování přijatých faktur
  11. platba přijatých faktur
  12. evidence a zaúčtování pokladních dokladů
  13. vyúčtování příjmů a výdajů za kalendářní rok
  14. komunikace s úřady na základě požadavku bytového družstva

Pro společnosti s ručením omezeným – právnické osoby

  1. zadání nájemníků do databáze
  2. výpočet záloh na služby – kalkulováno na základě předchozích nákladů
  3. zpracování jednotlivých položek bankovních výpisů včetně evidence
  4. upomínky dlužníků
  5. příprava podkladů pro eventuální soudní spor
  6. zpracování vyúčtování služeb za kalendářní rok včetně distribuce všem nájemníkům
  7. zajištění výplaty přeplatků z vyúčtování služeb
  8. kontrola úhrad vyúčtování služeb včetně zaslání upomínek v případě nezaplacení
  9. výpočty nových záloh na služby – kalkulováno na základě předchozích nákladů
  10. výpočty – doporučení tržních nájmů dle aktuální cenové hladiny a posouzení stavu bytu
  11. evidence a zaúčtování přijatých faktur
  12. evidence a zaúčtování vydaných faktur
  13. evidence a zaúčtování pokladních dokladů
  14. zpracování roční účetní závěrky
  15. zpracování daňového přiznání včetně podání na příslušný FÚ a elektronického zaslání na Obchodní rejstřík
  16. komunikace s úřady na základě požadavku bytového družstva

Pro společenství vlastníků jednotek – právnické osoby

  1. zadání vlastníků do databáze
  2. výpočet záloh na služby – kalkulováno na základě předchozích nákladů
  3. zpracování jednotlivých položek bankovních výpisů
  4. upomínky dlužníků
  5. příprava podkladů pro eventuální soudní spor
  6. zpracování vyúčtování služeb za kalendářní rok včetně distribuce všem vlastníkům
  7. zajištění výplaty přeplatků z vyúčtování služeb
  8. kontrola úhrad vyúčtování služeb včetně zaslání upomínek v případě nezaplacení
  9. výpočty nových příspěvků do fondu oprav, včetně záloh na služby – kalkulováno na základě předchozích nákladů
  10. výpočty – doporučení tržních nájmů dle aktuální cenové hladiny a posouzení stavu bytu v případě, že SVJ pronajímá ve svém domě volné bytové nebo nebytové jednotky
  11. evidence a zaúčtování přijatých faktur
  12. evidence a zaúčtování vydaných faktur
  13. evidence a zaúčtování pokladních dokladů
  14. zpracování roční účetní závěrky
  15. výpočet podílů jednotlivých vlastníků plynoucích z příjmů z pronájmů bytů a nebytových prostor v případě, že SVJ pronajímá v domě bytové a nebytové jednotky
  16. čerpání fondu oprav, přehledy stavů
  17. komunikace s úřady na základě požadavku bytového družstva